نوبت دکتر و وقت ویزیت را از بخش نوبت‌دهی اینترنتی کلینیک آریتمی قلب دلتا رزرو کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی وب‌سایت درخواست‌های شما عزیزان را بررسی کرده و هر زمانی که وقت ویزیت نزدیک باشد به وسیله پیامک یا تماس تلفنی شما را در جریان امور قرار داده و زمان حضور در کلینیک دلتا را یادآوری خواهند کرد.

به غیر از وب‌سایت کلینیک آریتمی قلب دلتا و بخش نوبت‌دهی اینترنتی آن دیگر راه‌های ارتباطی در نظر گرفته شده برای مراجعین کلینیک به شرح ذیل هستند.

شماره تلفن مستقیم کلینیک دلتا: 02188563037

شماره تلفن بیمارستان لاله: 02188563020

داخلی‌های 2691 و 2690

آدرس ایمیل کلینیک دلتا: info@clinicdelta.ir

آدرس کلینیک دلتا: تهران – شهرک غرب – فاز 5 – خیابان سیمای ایران – بیمارستان لاله – کلینیک آریتمی قلب دلتا

کد پستی: 1467684595

شما عزیزان می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطیِ اعلام شده در بالا با ما در ارتباط باشید. در ضمن می‌توانید نوبت دکتر و تعیین وقت خود برای ویزیت را از این راه‌ها نیز انجام دهید.

همچنین باید اشاره کرد که صفحه کلینیک دلتا در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز فعال بوده و سعی داریم از این طریق هم با آن دسته از مخاطبانی که برای ارتباط با ما این شبکه اجتماعی را برگزیده‌اند تعامل داشته باشیم. امیدواریم که بتوانیم از این طریق اطلاعات مفیدی را در مورد آریتمی قلب و بیماری‌های قلبی با شما در میان بگذاریم.

آدرس صفحه کلینیک آریتمی قلب دلتا در شبکه اجتماعی اینستاگرام: clinic.delta

در ضمن باید اشاره کنیم که در کنار تصاویر و اطلاعاتی که از طریق صفحه اینستاگرام در اختیار مخاطبان عزیز قرار می‌گیرد، اطلاعات مفید و معتبری نیز در بخش مقالات وب‌سایت کلینیک دلتا درج شده است که علاقه‌مندان می‌توانند آن مطالب را نیز مطالعه کنند.

کلینیک دلتا مستقر در بیمارستان لاله، مرکزی تخصصی در زمینه آریتمی قلبی و اختلالات ناشی از آن است. افرادی که نیاز به خدمات مربوط به آریتمی قلب دارند می‌توانند از طریق بخش نوبت‌دهی اینترنتی وب‌سایت برای دریافت وقت ویزیت اقدام نمایند.

به ما ایمیل بفرستید

© 2019 Copyright © کلیه حقوق برای «کلینیک دلتا» محفوظ است. دیجیتال مارکتینگ جامع و تخصصی توسط: نوکارتو