خدمات کلینیک در کنار خدمات کت لب دو حوزه مهمی هستند که کلینیک آریتمی قلب دلتا در ذیل آن‌ها اقدامات مختلفی را در زمینه آریتمی قلبی و اختلالات مربوط به عملکرد قلب برای مراجعه‌کنندگان خود انجام می‌دهد. از جمله این اقدامات می‌توان به گرفتن نوار قلب، انجام تست تیلت، انجام تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، سیگنال متوسط، آنالیز پیس میکر و آی‌سی‌دی، اسکرین ژنتیک و هولتر ریتم و فشار خون اشاره کرد. هر کدام از خدماتی که نام برده شد در کلینیک آریتمی قلبی دلتا توسط پزشکان متخصص و همکاران مجرب ما انجام شده و دستگاه‌های استفاده شده برای انجام این اقدامات نیز همگی از جمله پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز هستند.

با انجام نوار قلب اطلاعاتی در اختیار پزشک قرار می‌گیرد که با استفاده از‌ آن‌ها می‌توان مواردی مثل تنگ شدن عروق، میزان ضخامت عضله‌های قلب، وضعیت پرده پریکارد که قلب را احاطه کرده است و در کل کارکرد الکتریکی قلب را سنجید. یکی دیگر از خدمات کلینیک که در دلتا ارائه می‌شود، انجام تست تیلت است. تست تیلت برای افرادی که اصطلاحاً دچار سنکوپ می‌شوند به کار می‌رود. دستگاه تست تیلت یک تخت متحرک است که وضعیت سنکوپ کردن یا غش کردن را برای بیمار بازسازی می‌کند.

مورد دیگر دستگاه تست ورزش است. یک نوار نقاله به همراه دستگاه مانیتور ریتم قلب است و برای تست ورزش استفاده می‌شود. هنگام استفاده از این دستگاه به مرور شیب آن بیشتر شده و این کار باعث می‌شود توان قلبی بیمار بیشتر دچار چالش شود.

از دیگر خدمات کلینیک باید به هولتر مونیتورینگ اشاره کرد. انواع هولتر مونیتورینگ ریتم قلب و فشار خون هستند. هولتر ریتم قلب دستگاهی است که برای چند روز اطلاعات مربوط به ریتم قلب را ضبط و ذخیره می‌کند. هولتر فشار خون هم عموماً فشار خون متوسط افراد را اندازه‌گیری کرده و الگوی افزایش فشار خون را در ساعات خواب و بیداری تعیین می‌کند. موارد ذکر شده فقط برخی از خدمات کلینیک دلتا هستند. برای اطلاع از دیگر خدمات می‌توانید بر روی هر کدام از آن‌ها کلیک کنید.

© 2019 Copyright © کلیه حقوق برای «کلینیک دلتا» محفوظ است. دیجیتال مارکتینگ جامع و تخصصی توسط: نوکارتو