در کلینیک دلتا به درمان بیماری‌های ریتم قلب می‌پردازیم. از جمله بیماری‌های مهم سیستم قلب و عروق، بیماری‌های ریتم قلب هستند. در کلینیک دلتا به دنبال درمان این اختلالات هستیم. این عارضه گهگاه می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیر ایجاد کند. بیماری‌های ریتم قلب در کشورهای پیشرفته جهان بسیار موردتوجه هستند اما در کشور ما آن‌چنان‌ که باید شناخته نشده‌اند.
در کلینیک آریتمی دلتا که در بیمارستان لاله تهران واقع شده است، قدمی برداشته‌ایم که بتوانیم بیماران مبتلا به بیماری‌های ریتم قلب، آریتمی‌ها، تپش قلب و ایست‌های ناگهانی قلبی را به‌موقع تشخیص و تحت درمان قرار دهیم.
بیماری‌های ریتم قلب و اختلالات مربوط به آن، در گذشته پیچیده و تشخیص و درمان آن‌ها نیازمند حوصله و دقت زیاد بود. خوشبختانه با قدم‌های بزرگی که در این راه برداشته شده است، توانسته‌ایم این بیماری‌ها را مهار و تحت درمان کامل قرار دهیم.
دكتر علي كاظمى سعيد متخصص قلب و عروق و فلوشيپ الكتروفيزيولوژي و پيس ميكر، دانشيار دانشگاه علوم پزشكي تهران هستند. ایشان موسس اين كلينيك بوده كه تحصيلات فوق تخصصي خود را در دانشگاه مونترال كانادا به پایان رسانده است. دکتر کاظمی سعید تجربه طولاني در زمينه درمان بيماري‌هاي ريتم قلب داشته و ایشان به همراه همكارانش در پي آن هستند كه با تاسيس اين كلينيك راهي جديد در درمان بيماري‌هاي ريتم قلب بگشايند.
تيم پزشکان این مجموعه كه از برجستگان رشته الكتروفيزيولوژي هستند، با پي نهادن كلينيكي مدرن، اميد دارند كه بتوانند گرهي از كار ريتم بهم خورده بيماران بگشايند و نقشي در سلامت بيماران قلبي ايفاء كنند.

کلینیک دلتا مستقر در بیمارستان لاله، مرکزی تخصصی در زمینه آریتمی قلبی و اختلالات ناشی از آن است. افرادی که نیاز به خدمات مربوط به آریتمی قلب دارند می‌توانند از طریق بخش نوبت‌دهی اینترنتی وب‌سایت برای دریافت وقت ویزیت اقدام نمایند. همکاران در این بخش در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های مراجعین رسیدگی کرده و خدمات‌دهی به متقاضیان را آغاز می‌کنند.

کلینیک آریتمی قلب دلتا

© 2019 Copyright © کلیه حقوق برای «کلینیک دلتا» محفوظ است. دیجیتال مارکتینگ جامع و تخصصی توسط: نوکارتو